کد خبر: ۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراسم دعای عرفه (روز نیایش) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

آرانیوز-تبریز-حجت‌الاسلام حسن شعبانی امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: در تمامی شهرهای استان و ۴ نقطه شهر تبریز مراسم دعای عرفه با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: با توجه به فرا رسیدن روز عرفه، روز نیایش این مراسم معنوی در استان آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری این مراسم معنوی افزود: متولیان مساجد و اماکن مقدس شهرهای استان باید سعی کنند که این مراسم در مکان‌های بزرگ و باز و با رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد.

شعبانی، تأکید کرد: با توجه به شرایط امروز و شیوع ویروس کرونا مناجات خوان‌ها و مسئولان برگزار کننده این مراسم معنوی خواهشمندیم نسبت به کوتاه کردن زمان آن و از برخی برنامه‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص مکان‌های برگزاری دعای روح بخش عرفه در تبریز افزود: دعای عرفه در تبریز در گلزار شهدای تبریز، بوستان قرآن، عون بن علی و امام زاده سید حمزه تبریز برگزار خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار