کد خبر: ۵۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مسیر دوراهی کامان به روستای فلار در مسیر الموت غربی در نیمه اول امسال روکش آسفالت می‌شود.

آرانیوز-قزوین-لطف الله سیاهکلی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها نمایندگان و مردم بهسازی جاده‌های صعب العبور و مسیرهای روستایی است که تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار و قیر بتوانیم به وضعیت جاده‌ها را سامان دهیم.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سفر وزیر راه و شهرسازی در استان قزوین مطرح شد بهسازی مسیرهای روستایی بود که خوشبختانه یکی از دغدغه‌ها با کمک وزیر و پیگیری مدیرکل راهداری برطرف شد.

سیاهکلی تصریح کرد: جاده کامان به سمت امامزاده اسماعیل روستای فلار در محدوده الموت غربی از مسیرهایی است که بویژه در فصل زمستان مشکلات جدی برای مردم ایجاد می‌کند که با پیگیری انجام شده قرار شد با سرعت بخشیدن به روند اجرا بتوانیم این مسیر را آسفالت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآور شد: این مسیر حدود ۱۰ کیلومتر است که بعد از سفر وزیر راه و شهرسازی مجوز آسفالت آن صادر شد و قرار است پس از انتخاب پیمانکار برای آسفالت مسیر اقدام شود.

سیاهکلی اضافه کرد: این مسیر در ارتفاع بیش از ۲۲۰ متری قرار دارد و روکش آسفالت آن حدود ۸ میلیارد تومان هزینه دارد که قرار شده از سوی وزارتخانه تأمین شود.

وی از توزیع قیر رایگان هم به عنوان یکی از کارهای مهم پیگیری شده از سوی نمایندگان مجلس خبر داد و بیان کرد: با توزیع یک میلیون تن قیر در سال جاری موافقت شد و امیدواریم با تأمین قیر بتوانیم بخشی از راه‌های روستایی را آسفالت کرده و برای تردد روان مردم آماده کنیم.

روستای فلار در بخش الموت غربی بین قزوین و رازمیان قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار