کد خبر: ۵۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران، بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می‌شود.

آرانیوز-دامغان-نوید دانایی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دامغان با حضور نماینده و فرماندار به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه وینیلاتور برای تجهیز بخش‌های ویژه از امروز به بیمارستان ولایت دامغان تحویل داده می‌شود، تاکید کرد: برای خدمت رسانی بهتر تا سه هفته آینده بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع اعتبارات و تجهیزات بهداشتی و درمانی شهرستانی در استان سمنان بر اساس تعداد بیماران بستری و تعداد خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان توزیع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص اعطای مجوز سیب سلامت به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دامغان اظهار داشت: بنا به درخواست مسئولان شهرستان دامغان از این پس مجوز سیب سلامت به واحدهای تولیدی و صنعتی به شبکه بهداشت و درمان تفویض می‌شود و نیاز به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

دانایی با بیان اینکه در امر مبارزه با بیماری سالک همه ارگان‌ها باید همکاری و مشارکت کنند تا این بیماری ریشه کن شود، گفت: مشابه این امر در کرونا نیز وجود دارد و اگر همراهی مسئولان و عدم توجه مردم به ماسک نباشد این بیماری افزایش می‌یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار