کد خبر: ۵۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار پرداخت مطالبات ۲ هزار میلیاردی دانشگاه آزاد از سوی دولت شدند.

به گزارش آرانیوز حوزه، جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار  پرداخت مطالبات 2 هزار میلیاردی دانشگاه آزاد از سوی دولت شدند.

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

طهرانچی: سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بازبینی شود

در این نامه آمده است:

به نام خدا
رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی
سلام علیکم:


همانطور که مستحضرید تورم بی سابقه در ماههای گذشته  باعث شده سطح معیشتی مردم کاهش یابد و دولت محترم برای جبران هزینه ها در چند مرحله نسبت به افزایش حقوق کارکنان دولت اقدام نمود ولی متاسفانه حقوق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به افزایش میانگین 20درصد (15درصد+افزایش حق مسکن و کمک هزینه خانوار) خلاصه گردید که کفاف هزینه های معیشتی را نمی دهد.

در خبرها به نقل از سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی  خواندیم دانشگاه آزاد اسلامی  بیش از 2000میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد، سوال ما  این است چرا  پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی اعم از کارمندان و اساتید بخاطر این مطالبات نباید افزایش حقوق همسان با کارکنان دولت  داشته باشند؟

جناب آقای رئیس جمهور :
وقتی صحبت از بخش خصوصی به میان می آید از دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از بزرگترین موسسات غیردولتی نام برده می شود که نه تنها بار مالی برای دولتها نداشته چه بسا با پرداخت منظم حق بیمه و مالیات و بارعظیم آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد و در این میان بخاطر سیاستهای غلط  سالهای گذشته  دولتها در جذب دانشجو و مدیریت ناصحیح منابع مالی چندسالی است پرسنل دانشگاه افزایش حقوق متناسب با همتایان خود را نداشته اند که این اجحاف بزرگی به خانواده  55هزار کارمند و استاد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد تا جایی که بعضاً دریافتی ما نصف همکاران ما در سیستم دولتی است  یعنی سفره ما نسبت به همکارانمان در دولت  کوچکتر است این درحالی است که با پرداخت این مبلغ مطالبات از سوی دولت، دانشگاه می‌تواند روی افزایش حقوق و همسان سازی اقدام عملی  نماید.

خواسته امضا کنندگان این نامه  پرداخت سریع اصل و سود و زیان مطالبات 2000میلیاردی  توسط دولت محترم  و رفع این  دِین و حق الناس  می باشد چرا که بهبود شرایط معیشتی ما به پرداخت این معوقات بستگی دارد.

نهایتا  خواسته اصلی ما از مدیران ارشد  دانشگاه افزایش متناسب حقوق  و همسان سازی  با سایر ادارات است.

اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی


رونوشت :
رئیس محترم مجلس  شورای اسلامی جهت استحضار و  دستور  پیگیری فوری  از طریق دولت محترم
اعضای محترم فراکسیون محترم دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و پیگیری
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی جهت استحضار و دستور  پیگیری فوری از دولت

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار