کد خبر: ۵۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتظار می رود که دولت با اتخاذ برنامه مدون و کارشناسی شده مشکل گرانی‌های افسار گسیخته اخیر را رفع و جلوی فساد اقتصادی و مفسدان را بگیرد.

آرانیوز-اصفهان-آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به قرارداد ایران با کشور چین اظهار داشت: تعامل خوب ایران با این کشور موجب نگرانی دشمنان همیشگی ایران و نگرانی استکبار جهانی شده است.

وی افزود: امروز کشورهایی که در طول سالیان گذشته بیشترین ضربه اقتصادی را به ایران اسلامی با اعمال تحریم‌ها زدند و از دشمنی با ایران با نقشه‌های مختلف هرگز فروگذار نکرده‌اند همچنان به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی بیشتر برای کشور و عدم توازن در چرخه اقتصادی ایران اسلامی هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه نباید اسیر توطئه‌های دشمنان شویم، تاکید کرد: امروز برخی در داخل کشور نیز حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند و البته برخی نیز دلسوزانه اما از روی ناآگاهی سخن گفته‌اند.

دشمنان نگران دور زدن تحریم‌ها از طریق قرارداد چین با ایران هستند

وی با اشاره به اینکه دشمنان نگران دور زدن تحریم‌ها با این قرارداد هستند، گفت: در چنین شرایطی باید مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم و با هوشمندی با این جریان برخورد کنیم.

آیت الله مهدوی تاکید کرد: البته هر نوع قرارداد و داد و ستد کلان با دیگر کشورها لازم است به تأیید مجلس شورای اسلامی برسد و مسئولان مربوطه نیز باید در هنگام امضای این نوع قراردادها با اطلاع کامل از مفاد و با هوشمندی و تیزبینی و با رعایت تقوای الهی عمل کنند.

وی ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی استقلال بوده است و به یقین ملت ایران با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اجازه خدشه وارد شدن به این استقلال را در هیچ برهه‌ای از زمان و به هیچ بهانه‌ای نخواهد داد.

گرانی‌های چند ماه اخیر و افزایش قیمت بی رویه کالاها بسیار نگران کننده است

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ابراز داشت: گرانی‌های چند ماه اخیر و افزایش قیمت بی رویه کالاها بسیار نگران کننده است و باید با تمام افراد و مسئولان مقصر در این جریان که این گرانی‌ها را رقم می‌زنند برخورد جدی و قانونی شود.

وی ابراز داشت: انتظار ما از دولت نیز این است که با اتخاذ برنامه مدون و کارشناسی شده مشکل گرانی‌های افسار گسیخته اخیر را رفع و جلو فساد اقتصادی و مفسدان را بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار