کد خبر: ۵۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مراقبت های حداکثری بهداشتی از سوی تمامی شهروندان همچنان باید جدی گرفته شود.

آرانیوز-ارومیه-محمدرضاعلیزاده امامزاده پیش از ظهر یکشنبه در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهارکرد: با توجه به خطر شیوع بالای ویروس کرونا، لزوم مراقبت‌های حداکثری بهداشتی از سوی تمامی شهروندان همچنان باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: حضور در تجمعات و تردد در میان جمعیت، خطر ابتلاء و انتقال ویروس را بسیار بالا می‌برد و «در خانه ماندن» برای تمامی افرادی که ضرورت حضور آنها در اجتماع وجود ندارد، همچنان و بیش از پیش توصیه می‌گردد. به ویژه افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، افراد مسن، کودکان و نوجوانان حتماً در خانه بمانند تا در قطع حداکثری زنجیره این ویروس بتوانیم موفق عمل کنیم.

علیزاده امامزاده گفت: از تمامی شهروندانی هم که باید در محل کار حضور بیابند یا به ناچار در بیرون از خانه هستند، خواهشمند است که حتماً توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را از جمله پوشیدن صحیح ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، ضدعفونی و شستشوی دست‌ها و ضدعفونی محل کار و سایر موارد توصیه شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تلاش‌های بی وقفه کادر درمانی و ضرورت همراهی مردم گفت: امیدواریم با تداوم این روند و همکاری مردم شاهد نابودی کامل این ویروس و بازیابی سلامت در سطح جامعه باشیم و با همراهی و همکاری هم زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم.

علیزاده امامزاده با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان و نیز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد شورای نگهبان در سخنرانی‌های مختلف بیان کرد: شورای نگهبان هویت مورد نظر نظام و وجود و عدم وجود آن به معنای وجود و عدم‌ وجود نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ است‌ و وظیفه‌ مسئولین‌ و دستگاه های‌ مختلف‌ دیگر نیز پاسداری‌ از جایگاه‌ والای‌ شورای‌ نگهبان‌ و معتبر شماردن‌ رأی‌ قانونی‌ آن‌ است‌.

علیزاده امامزاده گفت: از نظر ایشان این نهاد از منظر حفظ اسلامیت نظام‌، مهم‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است و قوام نظام‌ به‌ استمرار اسلامیت‌ آن‌ است‌ و شورای‌ نگهبان‌ تضمین‌کننده‌ این‌ امر بسیار مهم‌ به‌ شمار می‌رود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار