کد خبر: ۵۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه گفت: اعتباری برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت مطالبات گندمکاران نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش آرانیوز، محمدباقر نوبخت تیرماه ۲۴ تیرماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سفرهای استانی با هدف شنیدن مطالبات مردمی و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات انجام می‌شود، ‌اظهار کرد: مسئولان بلندپایه چهارمحال‌وبختیاری خواسته‌های مردم را بیان کردند، بنده نیز در کمتر از یک‌سال گذشته ۲ بار به این استان سفر کردم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سال گذشته برای ۱۷ طرح و پروژه ۱۲۰۰ میلیارد تخصیص داده شد که از این میزان ۱۱۰۰ میلیارد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه محقق نشدن وعده‌ها موجب گلایه‌مندی ‌مردم ‌می‌شود، گفت: اگر در انجام وعده‌ها مشکلی به وجود آید آن را به مردم گزارش می‌دهیم.

نوبخت با بیان اینکه معمولا برای هر استان تعداد ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: اما سهمیه چهارمحال و بختیاری به برکت خون  ۲۴۴۰ شهید این استان به ۲۴۴۰ واحد افزایش پیدا کرد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: عدالت مبنای اقدامات و تصمیمات در کشور است، هرجایی در سال‌های گذشته رسیدگی کمتر بوده است، کمبودها با رسیدگی بیش‌تر جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تمام خدمتگزاران جمهوری اسلامی را به تحقق شعار سال موظف کرده است، تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه برای تحقق این شعار در استان‌ها برنامه‌ریزی کرده است و در چهارمحال و بختیاری ۴۶ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۴۶ میلیارد از منابع دولتی و غیردولتی اجرا می‌شود.

نوبخت اضافه کرد: با اجرای این پروژه‌ها حدود ۱۲ هزار و ۳۴۴ شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای ضربه زدن به کشور به‌کار گرفتند، عنوان کرد: به پشتوانه وعده‌های الهی توانستیم در ۴۰ سال گذشته از موانع عبور کنیم و دشمن را به ذلت بکشانیم و رو به جلو حرکت کنیم.
وی افزود: هزار میلیارد تومان از مطالبات کارانه پرستاران پرداخت شد و عمده این مطالبات نیز پرداخت می‌شود، همچنین  ۵۰ درصد به حقوق پرستاران، سال گذشته اضافه شد و از فروردین‌ماه افزایش  ۱۵ درصدی حقوق این قشر را اعمال کردیم.

معاون رئیس‌جمهور بیان کرد: تامین مسکن محرومان با پشتیبانی کمیته‌امداد و بنیاد مسکن و حمایت مالی سازمان برنامه و بودجه از اولویت‌ها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار