کد خبر: ۵۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از ممنوعیت دوباره فعالیت یکسری صنوف درپی شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ نادرمرادی اظهارکرد: برابر مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا یکسری محدودیت‌های جدید برای فعالیت مراکز عمومی و تجمعی اعمال شد که برخی از آنها در حوزه صنوف است.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای دستورات ستادملی مقابله با کرونا در بخش صنوف برعهده پلیس اماکن است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس از امروز به مدت یک هفته فعالیت تمامی سینماها و تئاترها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و سفره خانه‌ها، چایخانه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی ممنوع است.

مرادی افزود: بر این اساس باشگاه‌های بدنسازی، مراکزی ورزشی آبی نیز تعطیل هستند و علاوه بر آن برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی، همایش، سمینار و ... به مدت یک هفته ممنوع است.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ممنوعیتی در مورد فعالیت پاساژها وجود ندارد، اما تمامی اماکن ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

وی درباره اینکه آیا این محدودیتها صرفا به مدت یک هفته خواهد بود یا خیر؟ اظهارکرد: فعلا تصمیم بر اجرای یک هفته‌ای این محدودیت‌هاست و پس از آن دوباره در خصوص تداوم آن تصمیم گیری خواهد شد.

مرادی درباره برخورد پلیس با اماکنی که اجازه فعالیت ندارند نیز گفت: برخورد ما برای بار اول ارشادی و تذکری خواهد بود اما در صورت تکرار فعالیت با واحد صنفی مربوطه برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. البته باید بگویم که عمده اصناف همکاری خوبی با پلیس داشته و مصوبات و دستورات را به درستی رعایت می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار