کد خبر: ۵۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: رییس جمهور داوطلبانه به مجلس بیاید و برای نمایندگان توضیح دهد چرا اوضاع اقتصادی کشور نابسامان است و برای برون رفت از مشکلات چه برنامه ای دارد.

به گزارش آرانیوز، حسین میرزایی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، 22 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: مردم قهرمانی که با نام خدا، برای خدا و در راه خداوند قیام کردند و تحت رهبری های امامین انقلاب مجاهدت ها کردند و با یاری خداوند در برابر همه دشمنی ها ایستادند و موانع را برطرف کردند و جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند، آن همه زمانی که آمریکا ابر قدرت بود اما همین مردم نگران هستند که کسی نگرانشان نباشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: نظارت وظیفه نمایندگان است؛ انشاالله به خواب نرفته باشد زیرا ظالمانه به مردم آسیب می رسانند و گویا به جرم پریدن عقل از سر دولت، روز به روز عرصه تنگ تر می شود.

وی ادامه داد: اوضاعی که در این روزها برای ارز، سکه و طلا بوجود آمده، معلول کدام متغیر اقتصادی یا بی کفایتی مدیریتی است؟ آیا سلطان سکه و ارز اعدام نشده یا اینکه سلطان سکه و ارز، دست پنهان دولت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلات مسکن و اجاره بها، مرغ و تخم مرغ محصول بی کفایتی مسئولان است یا مسائلی است که راه حل ندارد؟ هرگز نمی توان گفت هیچکدام از این مسائل راه حل ندارند و هرگز نمی توان گفت همه وزراء بی کفایت هستند. پس مشکل در اداره کننده دولت یعنی شخص رییس جمهور باید جستجو کرد.

میرزایی خطاب به رییس جمهور، گفت: مثل شما، مثل ابری است که بر سر کشور قرار گرفته که نه می بارد تا از بارانش بهره مند شویم و نه کنار می رود که از نور خورشید استفاده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این که طبق اصل 89 قانون اساسی به سرنوشت روسای جمهور قبلی دچار شوید، داوطلبانه به مجلس بیایید و برای نمایندگان توضیح دهید چرا اوضاع اقتصادی کشور نابسامان است و برای برون رفت از مشکلات چه برنامه ای دارید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس، اظهار کرد: اگر رییس جمهور خودش به مجلس نمی آید، قوه مقننه وی را احضار کند. اگر پاسخ منطقی داشت که مشکلی نیست، در غیر این صورت رای به عدم کفایت دهند تا شخص با کفایتی سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد.

وی خطاب به رییس دولت دوازدهم ادامه داد: شما راه حل مشکلات کشور را می دانید یا اراده ای برای حل مشکلات ندارید. اگر به قول خودتان بلد نیستید، بدانید راه حل وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاست های اقتصاد مقاومتی وجود دارد که به آنها توجه نکرده اید.

میرزایی گفت: در کشور زمین های زیادی وجود دارد که برای کاربری های تعریف شده می توان به طور رایگان در اختیار مردم قرار دهیم تا هزینه زمین از کسب و کار، مسکن و کشاورزی حذف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار تلاش های مادی لازم است، دست نیاز به سمت خالق یکتا دراز کند؛ اکنون چرا به اداره کننده جهان، چرا به خداوند متعال مراجعه نکنیم زیرا این موضوع همانند یک راهبرد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: اجازه ندهید قوه مقننه در نابسامانی های این روزها ، شریک جرم دولت مایوس بی تدبیر باشد./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار