کد خبر: ۵۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت شبکه بهداشت و درمان، گفت: از فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی برای نظارت بر مبتلایان کرونا استفاده شود.

آرانیوز-اندیمشک-فریدون حسنوند شامگاه جمعه در نشست ستاد کرونا، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان قدردان زحمات مدافعان جبهه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای موضوع ویروس کرونا پای کار باشند، افزود: مجموعه بهداشت و درمان تقویت شود و در حوزه نیازهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیازسنجی بر اساس وضع موجود روزانه انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: محل نصب سی‌تی‌اسکن جدید تعیین و در مناسب‌ترین قسمت مرکز بیمارستان امام علی (ع) نصب شود.

وی افزود: راه‌اندازی بخش داخلی دو پیگیری، دستگاه اکسیژن سازی برای تأمین نیاز میزان و فشار اکسیژن و نیز تهیه دستگاه اکسیژن ساز جدید با توجه به راه‌اندازی بخش جدید داخلی به عنوان موارد مهم در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

حسنوند با تأکید بر لزوم تأمین نیازهای شهرستان در حوزه مقابله با کرونا، تصریح کرد: بیمارستان الوار تا پایان شهریورماه امسال باید راه‌اندازی تا بخشی از مشکلات الوار گرمسیری و بیماران جاده‌ای رفع شود.

وی به تخصیص دو میلیارد اعتبار برای تکمیل بیمارستان الوار گرمسیری اشاره کرد و گفت: همه نهادها، ادارات، دستگاه‌های دولتی، غربالگری از پرسنل و ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده و در حوزه جان و سلامت عمومی تعارف صورت نگیرد.

حسنوند با تقدیر از همکاری شورای تأمین با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک، عنوان کرد: بهترین همکاری از سوی شورای تأمین در اندیمشک انجام می‌شود و باید از این ظرفیت برای پاسخگویی به نگرانی‌های مردم در حوزه بیماری کرونا توجه شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه و توزیع ماسک رایگان از روز یکشنبه در شهرستان انجام و تهیه صد هزار بروشور هدفمند در حوزه فرهنگ مقابله با کرونا ویروس در اختیار خانواده‌ها قرار داده شود.

وی اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی را از راهکارهای مهم برای مقابله با کرونا دانست و عنوان کرد: آموزش به جامعه و پیشگیری یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش صدمات ویروس کووید – ۱۹ در جامعه است.

حسنوند بر آغاز مجدد ضدعفونی معابر شهری در اندیمشک تأکید کرد و افزود: اگر تشخیص به محدودسازی معابر، تعطیلی برخی اماکن به ویژه اماکن ورزشی سرپوشیده است، امروز حفظ جان شهروندان اولویت اول و حائز اهمیت در شهرستان بوده در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

برنامه‌ریزی برای قطع شیوع کرونا

وی گفت: چاپخانه‌ها حق هرگونه اعلام و اطلاع زمان و مکان تجمع را در شرایط کنونی ندارند و چاپ اطلاعیه در این حوزه خلاف مصوبات ستاد کرونا بوده است و باید با متخلفان برخورد قاطع انجام شود.

حسنوند عنوان کرد: در زمینه بیماری‌های زمینه‌ای باید بیشتر کار شود و فضایی را به وجود آورد که ویروس کرونا دیگر نتواند به جامعه صدمه وارد کند و راه‌های قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در ستاد کرونا برنامه‌ریزی و اجرایی شوند.

وی بر لزوم تشدید نظارت شبکه بهداشت و درمان در حوزه قرنطینه خانگی بیماران تأکید کرد و گفت: از فناوری‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی برای نظارت بر مبتلایان کرونا می‌توان بهره مناسب برد و استفاده کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه تصمیم‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان همه دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها باید به عنوان اولویت اصلی در حفظ جان مردم همکاری و تصمیم‌های ستاد کرونا را اجرایی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار