کد خبر: ۵۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح سفر پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به کرمان اظهار کرد: پیرو پیگیری‌های فعالان اقتصادی برای مسائل و مشکلات مالیاتی و نشست با فعالان اقتصادی، از پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور دعوت به عمل آمد تا در روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه موضوعات و موارد فعالان اقتصادی در کرمان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: نخستین جلسه رئیس سازمان مالیاتی کشور در این سفر نشست با مدیران و کارکنان پرسنل سازمان مالیاتی و تجلیل از زحمات و مدیران استان است.

نماینده مردم کرمان و راور افزود: عصر فردا در نشست مشترک با فعالان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف، مشکلات و مسائل مالیاتی در نشست مشترک با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: جمع بندی مباحث در حوزه تصمیم گیری برای مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی استان در تهران از طریق کمیسیون اقتصادی مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری این نشست‌ها به حل مشکلات و گره گشایی موضوعات در دو حوزه توافق بر پاره‌ای از قوانین و مقرارت مالیاتی و اعمال نظارت‌ها برای بهبود عملکرد سازمان مالیاتی در خصوص شفافیت اطلاعات کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: تجلیل از فعالان اقتصادی خوش حساب مالیاتی و مودیانی که بهترین عملکرد را در حوزه مالیاتی داشتند از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به استان کرمان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار