کد خبر: ۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد: مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته و صدای خرد شدن استخوان های آنها زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

به گزارش آرانیوز، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران محترم بدون توجه به اغراض و منافع شخصی و بغض‌های سیاسی و جناحی تنها به حقوق ملت بیندیشیم و از منافع ملی که مهمترین وظیفه همه ما است دفاع کرده و در تشخیص مصالح و منافع مردم دچار اشتباه نشویم.

وی افزود: امروز باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت تصمیم‌های مجلس قرار گیرد و دولت نیز باید با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده گرفته نسبت به مشکلاتی که نفس مردم را گرفته چاره‌اندیشی کند. مشکل بیکاری و گرانی کمر مردم را شکسته و صدای خرد شدن استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و معیشتی شنیده می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: همکاران محترم آزمون سختی را در پیش روی خود داریم، مردم همواره نظاره‌گر ما هستند تا ببینند مجلس انقلابی و جهادی چه فکری برای حل مشکلات آنها می‌کند و چه تصمیمی برای باز گردن گره‌های کور اقتصادی کشور خواهد داشت. مردم انتظار دارند نمایندگان آنها با ریل گذاری صحیح و تصویب و اصلاح قوانین مناسب بر عملکرد دولت نظارت کنند و اگر در جایی سستی و اهمال و کم‌کاری می‌بینند قاطعانه برخورد کنند. البته باید از مدیران متعهد حمایت کرد.

وی در پایان با بیان اینکه من به عنوان نماینده مردم از حقوق فراموش شده مردم حوزه انتخابیه حمایت می کنم و بدون توجه به مسائل جناحی با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری از جبهه انقلاب دفاع خواهم کرد با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: انتقال متروی تهران به ورامین، قرچک و پیشوا و تامین آب شرب شهرها و روستاهای منطقه حوزه انتخابیه از سد ماملو و تامین حق آبه مردم حق طبیعی آنها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار