کد خبر: ۵۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،گفت: پرونده ۱۳ هزار و۸۰۰ کد کارگاهی در استان زنجان شناسایی شده و برای دو هزار و ۴۲۷ کارگاه پرونده الکترونیکی در سامانه ثبت نهایی شده است.

آرانیوز-زنجان-محمد رضا یوسفی شامگاه سه شنبه در جلسه کار گروه اشتغال در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده‌اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می‌کند، گفت: در این میان بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار برای حمایت از مشاغل در استان زنجان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: کارگاه‌های دارای کد بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که در این میان تاکنون پرونده ۱۳ هزار و۸۰۰ کد کارگاهی در استان شناسایی شده و برای دو هزار و ۴۲۷ کارگاه پرونده الکترونیکی در سامانه ثبت نهایی شده و این تعداد پرونده بیش از ۴۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات را پوشش می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان استان زنجان، گفت: کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند و صاحبان این مشاغل اقتصادی می‌توانند از ۱۶ تیرماه به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند.

یوسفی تاکید کرد: مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کار مزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند و این کمکی به صاحبان مشاغل است.

وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال برای بیش از چهار هزار و ۱۰۰ نفر در استان صیانت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: دولت به مشاغلی که براثر بیماری کرونا آسیب دیدند حمایت لازم را دارد و افرادی که متقاضی هستند باید در سامانه ثبت نام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار