کد خبر: ۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
استاندار زنجان:
استاندار زنجان، گفت: عملکرد استان زنجان به لحاظ جذب و پرداخت تسهیلات، مطلوب نیست زیرا تاکنون هشت درصد از مجموع اعتبارات جذب شده و فقط یک‌دهم درصد آن پرداخت شده است.

آرانیوز-زنجان-فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اشتغال در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال هم افزایش خواهد یافت، گفت: بیش از ۱۹۷ هزار اشتغال دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، گفت: تحقق شعار سال باعث اشتغال پایدار در استان می‌شود.

حقیقی از خدمات ارزنده معاون امور اقتصادی استانداری زنجان تقدیر کردو گفت: خدمات خوبی توسط این معاونت در استان انجام شدو این خدمات قابل قدر دانی است.

وی ابراز داشت: استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده و عملکرد استان در پرداخت تسهیلات به مشاغلی که از کرونا آسیب دیدند خوب بوده و هشت درصد عملیاتی شده است و باید تسهیلات به خوبی پرداخت شود.

استاندار زنجان، افزود: باید ۱۲ دستگاه اجرایی که از تسهیلات استفاده می‌کنند باید ۴۸۸ میلیارد تومان را جذب کنند و تسهیلات لازم را به ذی نفعان خود پرداخت کنند.

حقیقی افزود: تا پایان تیرماه باید تسهیلات لازم به واجدین شرایط در استان پرداخت شود و در این زمینه ذی نفعان خود را نسبت به دریافت تسهیلات اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی استانداری و اداره تعاون استان در رسانه ملی حضور داشته و ذی نفعان را نسبت به دریافت تسهیلات آگاه کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه کرونا برخی از مشاغل را درگیر کرده بنابراین باید شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات خوب عمل کند، تصریح کرد: مدیران کل این ۱۲ دستگاه اجرایی جلسات را برنامه ریزی کرده و تسهیلات لازم را جذب کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات هر چه زودتر عملیاتی شود، افزود: عملکرد استان زنجان به لحاظ جذب و پرداخت تسهیلات، مطلوب نیست زیرا تا کنون هشت درصد از مجموع اعتبارات جذب شده و فقط یک‌دهم درصد آن پرداخت شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار