کد خبر: ۵۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه فعالیت اپراتورها نظارت کرده و از کم فروشی و گرانفروشی آنها جلوگیری کند.

به گزارش آرانیوز، روح الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی اینترنت، گفت: اگرچه در حال حاضر هزینه‌ی مردم برای خرید بسته های اینترنت همراه افزایش یافته اما این بسته ها زودتر از موعد مقرر به اتمام رسیده و مصرف کننده ناچار به خرید مجدد این بسته ها است.

اپراتورهای اینترنت همراه، خدمات ویژه ای به مصرف کنندگان ارائه کنند

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه فعالیت اپراتورها نظارت کرده و از کم فروشی و گرانفروشی آنها جلوگیری کند، افزود: با شیوع ویروس کرونا استفاده مردم از فضای مجازی و اینترنت افزایش یافته است درنتیجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز باید به منظور همراهی با مشترکان اینترنت، خدمات ویژه ای به آنها ارائه کند.

کم کاری وزارت ارتباطات در اجرای شبکه ملی اطلاعات

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: علیرغم گرانی اینترنت، برخی مناطق کشور از وجود این خدمت نیز محروم هستند و ناچارند برای انجام امور اداری خود در شهر تردد کنند این در حالی است که تمامی مسئولان وزارت بهداشت بر خانه ماندن مردم تاکید می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین به ضرورت اجرای شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر انتظارات در این حوزه برآورده نشده و وزارت ارتباطات در اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات کم کاری کرده است در حالیکه با تحقق این مهم امنیت داده‌ها و اطلاعات مردم تضمین می‌شود./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار