کد خبر: ۵۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: درصورتی که سال تحصیلی آینده به صورت مجازی برگزار شود احتمال کاهش شهریه مدارس غیر دولتی وجود دارد.

آرانیوز-بجنورد-عباس سعیدی اظهار کرد: آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که از سخت افزار به منظور استفاده از شبکه شاد برخوردار نیستند مکاتبات زیادی در سطح استان و ملی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: سعی می‌کنیم با کمک دولت و خیرین سخت افزارهایی برای استفاده این دانش آموزان تهیه و در اختیارشان قرار دهیم.

وی افزود: با این حال اگر نتوانیم این موارد را تأمین کنیم موظف هستیم به صورت بسته‌های آموزشی، محتواهای درسی را در درب منازل ارائه دهیم لذا سعی می‌کنیم هر طور شده اجازه عقب افتادن دانش آموزان از تحصیل را ندهیم.

سعیدی با اشاره به مشخص نبودن وضعیت کرونا در سال تحصیلی آینده گفت: به نسبت شرایط و با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص شهریه مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی آینده بیان کرد: اگر بنا باشد دانش آموزان به صورت غیر حضوری در کلاس حاضر شوند، قطعاً مواردی همچون کلاس‌های فوق برنامه و برخی هزینه‌های دیگر وجود ندارد که باعث می‌شود شهریه مدارس غیر دولتی کاهش یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار