کد خبر: ۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
استاندار بوشهر خبر داد؛
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، گفت: ۲.۵ هکتار اراضی برای احداث باغ موزه دفاع مقدس و پارک ایثار در اطراف بلوار امام علی (ع) بوشهر اختصاص یافت.

آرانیوز-بوشهر-عبدالکریم گراوند در نشست مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی درخشان در عرصه دفاع مقدس است.

وی بر لزوم ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس مدیران دستگاه‌های اجرایی از همه امکانات خود استفاده کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه این برنامه‌ها کمک به عقبه فرهنگی و ایثارگری مردم استان است خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌ها باید در برگزاری این مراسم و برنامه‌ها استفاده شود.

گراوند به برکات و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و ادامه داد: دفاع مقدس نماد خودباوری، ایثار، عزت مندی ایران اسلامی است و ارزش‌های ان باید به نسل‌های جدید نیز منتقل شود.

وی بر لزوم تشکیل ستادهای شهرستانی ویژه گرامیداشت دفاع مقدس توسط فرمانداران استان تاکید کرد و گفت: گرامیداشت دفاع مقدس گرامیداشت ایثارگری و یک تکلیف دینی، انقلابی و اسلامی است.

استاندار بوشهر از اختصاص ۲.۵ هکتار اراضی اطراف بلوار امام علی (ع) برای احداث باغ موزه دفاع مقدس و پارک ایثار در بوشهر خبر داد و افزود: برای استفاده عموم مردم باید فضای سبز و پارک عمومی نیز ایجاد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار