کد خبر: ۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
نشست سید محمد مولوی نماینده آبادان با مدیرکل راه و شهرسازی فعالیت های این اداره کل در حوزه توسعه جاده ای و تکمیل زیرساخت های آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آرانیوز، در نشست سید محمد مولوی نماینده آبادان با مدیرکل راه و شهرسازی فعالیت های این اداره کل در حوزه توسعه جاده ای و تکمیل زیرساخت های آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماينده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پس از این نشست با اشاره به وضعیت جاده های آبادان گفت: بر لزوم تسریع تکمیل عملیات *جاده آبادان - اروندكنار* تاکید شد و اقدامات لازم برای بهره برداری شهروندان از این جاده مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه *جاده منیوحی به اروند* از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است، گفت: ۱۳ کیلومتر از جاده منیوحی به اروند مانده است که در دست مطالعه است و مدیرکل راه و شهرسازی قول تسریع در عملیاتی کردن این محور را دادند و بزودی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سید محمد مولوی، بهسازی و افزايش ايمنی جاده ها را سبب كاهش تصادفات در محورهای ارتباطی آبادان دانست و گفت: تعریض جاده *قفاس - چوئبده* مورد توافق قرار گرفت و با این سه توافقی که انجام شد، امیدواریم وضعیت جاده های آبادان بهبود یابد ‌و قدم موثری در توسعه زیرساختهای شهرستان برداریم.

وی‌ افزود: ایجاد تعامل و ارتباط مناسب اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و نمایندگان باعث تسریع در اجرای پروژه ها و توسعه زیرساخت های استان می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار