کد خبر: ۵۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد:
رئیس کل دادگستری هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای با صید ترال به دریا و ذخائر دریایی آسیب بزنند.

آرانیوز-بندرعباس-علی صالحی رئیس شورای قضائی استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مسئولین باید برنامه ریزی های لازم را به گونه‌ای انجام دهند که با بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی مثل دریا در جهت ایجاد اشتغال، توسعه صنعت و پرورش آبزیان به نحوی شایسته به مردم خدمت شود.

وی بر نظارت ویژه دستگاه قضائی در خصوص واگذاری اراضی تأکید کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد بر روند خصوصی سازی ها نظارت لازم صورت پذیرد تا شاهد تضییع حقوق بیت المال نباشیم و خصوصی سازی بهانه‌ای برای زمین خواری و تعرض به حقوق مردم نشود.

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

براساس این گزارش، مبارزه جدی و بدون اغماض با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز از دیگر محورهای سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بود.

صالحی دراین خصوص یادآور شد: انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان از نظارت‌های قانونی لزوم برخورد جدی از سوی متولیان امر را می‌طلبد تا بدینوسیله شاهد قاچاق سازمان یافته از مبادی رسمی نباشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار