کد خبر: ۵۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
فرمانده انتظامی اهواز:
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای با ۱۰۸ فقره سرقت طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

آرانیوز- اهواز-سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت سه روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدام‌های تخصصی و اطلاعاتی ،۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، هشت خرده‌فروش مواد مخدر، سه عامل تیراندازی و هشت نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، یک هزار و ۹۸۷ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۶۴ قبضه سلاح غیرمجاز (سه قبضه سلاح جنگی و ۶۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه یک هزار و ۵۹۰ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

دالوند در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار