کد خبر: ۵۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
استاندار خراسان شمالی مطرح کرد
استاندار خراسان شمالی گفت: باید افرادی که تفکر ایجاد تغییر و روحیه فعال دارند را در پست‌های مدیریتی استفاده کرد.

آرانیوز-بجنورد-محمدعلی شجاعی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان شمالی که در محل این سازمان در استان برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی توانسته اجزای حاکمیت را کنار یکدیگر قرار دهد تا با همراهی و هم افزایی برای حل مشکلات قدم برداریم که این موضوع بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اکنون از خراسان شمالی در اذهان مسئولان، استانی خودکفا و خودباور شکل گرفته که می‌تواند خود را اداره کند که این امر نشان دهنده همراهی، هوشمندی و بلوغ تمام مدیران است تا شرمنده مردم نشویم.

وی با تاکید بر اینکه هرجا نداشته‌ها بیشتر بوده، ویرانی‌های آن منطقه نیز افزوده می‌شد گفت: خراسان شمالی این قانون را نقض کرد و نشان داد می‌توان با کمبودها وضعیت را بهتر کرد فقط باید وحدت داشت و تلاش کرد.

شجاعی مجموعه قوه قضائیه استان را پیشرو در ایجاد وحدت دانست و تصریح کرد: قانون گذاری نقش مهمی را در اداره جامعه برعهده دارد و نمی‌توان حرف از قانون گذاری زد و نقش پررنگ قوه قضائیه را در این زمینه نادید گرفت.

استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: جوان گرایی به معنای استفاده از افراد سن پایین نیست بلکه باید افرادی که تفکر ایجاد تغییر و روحیه فعال دارند را در پست‌های مدیریتی استفاده کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار