کد خبر: ۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
مدیر جهاد کشاورزی مشهد خبر داد:
مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: محکوم پرونده باستی‌هیلز مشهد درخواست تجدیدنظر کرده است و پرونده در دادگاه تجدیدنظر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

آرانیوز-مشهد-امید طهماسبی زاده در خصوص عدم اجرای حکم پرونده شهرک اساطیر معروف به باستی‌هیلز مشهد، گفت: این پرونده هم اکنون در انتظار رأی دادگاه تجدید نظر است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد افزود: محکوم پرونده درخواست تجدیدنظر کرده است لذا پرونده در دادگاه تجدیدنظر در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی بیان کرد: به دلیل تشکیل پرونده کیفری برای محکوم، منتظر رأی دادگاه هستیم تا متناسب با رأی صادره، تصمیمات لازم اتخاذ شود. زمان و تاریخ برگزاری دادگاه تجدیدنظر مشخص نیست و طبق صلاحدید مسئولان ذیربط برگزار می‌شود.

طهماسبی زاده با بیان اینکه از زمان صادر شدن این حکم، محکوم تا ۲۰ روز مهلت دارد که اگر اعتراضی داشت اعتراض کند، افزود: با توجه به اینکه پرونده با جزئیات پیگیری شده، اجرای حکم تخریب قطعی است.

وی بیان کرد: جرم سازنده ویلاها، تغییر کاربری زمین و همچنین پرداخت رشوه بوده است. لذا پس از احراز جرم که توسط دادگاه بدوی صورت گرفت و همچنین پس از بررسی عکس‌های هوایی از ملک مورد نظر و اجتماع کارشناسان، تخلفات محکوم علیه برای دادگاه بدوی محرز شد و حکم لازم را صادر کردند.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه زمین‌های مذکور در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار و به‌صورت شهرک ویلایی ساخته شده است، اظهار کرد: در حکم صادره دادگاه، قلع‌وقمع ۱۹ قطعه ویلای غیرمجاز که هرکدام تقریباً دو هزار متر مساحت دارد و همچنین پرداخت جزای نقدی ذکر شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار