کد خبر: ۵۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به مشکلات مردم در روستاهای استان بخصوص در حوزه آب گفت: برای حل مشکلات همه مدیران در تمامی سطوح پای کار باشند.

آرانیوز-بیرجند-حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، اظهارکرد: تا قبل از مسئولیت نمایندگی در سطح استان کار فرهنگی می کردم اما الان به دلیل وظیفه نمایندگی، بخش مهم کار این است که تمام حوزه انتخابیه را چند بار مورد بازدید قرار دهم و از نزدیک با مردم دیدار کنم.

وی افزود: موضوعی که در این دیدارها مطرح است این است که مردم همه کمبودها را رو به نماینده مطرح می کنند، در حالی که وی نه عامل اجرایی است و نه اعتبارات و بودجه ای در دست دارد. اما خوبی دهگردشی این است که مسئولان شهرستانی هم در این بازدیدها همراه می شوند و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده و بررسی می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بنده هم عمده مشکلات را پس از احصا و در حد توان، در زمان خودش به مسئولین مربوطه منتقل و برای رفع آن پیگیری می کنم اما ضروری است که همه مدیران شهرستانی هم برای حل مشکلات مردم، پای کار باشند.

خسروی اسفزار با بیان روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه؛ مزه آب، مزه حیات است، بر اهمیت آب تاکید کرد و گفت: بعضی از روستاها کم آب دارد ولی بعضی اصلاً آب ندارد و باید در این خصوص مشکلات مردم مرتفع شود.

وی همچنین بر فرهنگ سازی در خصوص مصرف آب تاکید کرد و افزود: باید همه رسانه ها بخصوص صدا و سیما و همچنین حوزه های علمیه در تبیین این فرهنگ اقدام کنند.

خسروی اسفزار ادامه داد: در جهت رفع مشکلات آب روستاها، باید مدیریتی انجام شود که نه پیمانکار از سرمایه گذاری اش پشیمان شود و نه حقوق مردم و کشاورزان پایمال شود.

وی از مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان خواست تا مشکلات و اولویت ها در تامین آب، مفید و مستدل جمع آوری شود تا اگر نیاز باشد در سطح کلان هم مورد پیگیری قرار بگیرد.

حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی نیز در این دیدار، به بیان مشکلات آبی برخی از مناطق استان پرداخت و دلیل کمبود آب در بعضی از نقاط را، افزایش ساخت و سازها مطرح کرد.

وی افزود: امیدواریم در خصوص مشکلاتی که مربوط به قوانین و مفاد هست هم، پیگیری های نماینده مجلس راهگشا باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار