کد خبر: ۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نگاه خیرین نظم و امنیت یاری بخش رشد افراد و توسعه جامعه است، گفت: امنیت بستر و لازمه هر فعالیت در جامعه است.

آرانیوز- شهرکرد-جعفر مردانی ظهر سه شنبه در مجمع خیرین امنیت ساز استان بیان داشت: امنیت پدیده‌ای جمعی و اساس فعالیت‌های جامعه است و تمام آحاد و اقشار مختلف و سازمان‌ها در شکل گیری و تداوم آن نقش دارند.

وی با اشاره به مشارکت خیرین امنیت ساز در بحث نظم و امنیت افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی شرایط حساس اعم از دفاع مقدس، ساخت مساجد و مدارس و سایر اقدامات عام المنفعه پای کار بوده و اکنون نیز به عنوان خیرین امنیت ساز، نقش مهم و کلیدی خود را در ارتقا امنیت ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان داشت: امنیت بستر و لازمه هر فعالیت در جامعه بوده و تعامل و همکاری مردم و سازمان‌های خدماتی با حافظان نظم و امنیت در برقراری و استمرار امنیت و آرامش در جامعه تأثیرگذار خواهد بود.
مهندس "مردانی" افزود: مشارکت مردم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در جامعه، چه در انجام امور عمرانی و یا انجام اقدامی برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی، می‌تواند آرامش و احساس امنیت را برای آحاد جامعه به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: اگر همه ما مشارکت کنیم و سرمایه‌های اجتماعی مان که مردم هستند را از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی حفظ کنیم، در مسیر توسعه و پایداری قرار می‌گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه استفاده از افراد شاخص دارای الگوی مناسب و تأثیرگذار جامعه می‌تواند یاری بخش و باعث مشارکت عمومی برای کاهش معضلات اجتماعی باشد، افزود: ما باید نگاه خیرین امنیت را به شکلی پیش ببریم که احساس امنیت چقدر برای رشد افراد و توسعه جامعه کارساز است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار