کد خبر: ۵۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
عضو هیات رئیسه مجلس، مشکلات ناشی از تصمیم مدیران استانی، منطقه‌ای و محلی را ناشی از عدم توجه دولت به معیارهای شایسته سالاری و انتخاب افراد بر اساس پارامترهای سیاسی دانست.

به گزارش آرانیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی  با اشاره به مشکلات ناشی از تصمیم مدیران استانی و حکمرانان منطقه‌ای و محلی، گفت: فقدان تخصص مدیران در رسیدگی به مسائل استانی و منطقه‌ای، مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است زیرا متاسفانه دولت توجهی به اصول و معیارهای شایسته سالاری در انتصاب حکمرانان محلی ندارد.

 

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی پارامترهای انتخاب افراد بر اساس معیارهای سیاسی و و جریانی باشد، حکمرانان منطقه‌ای و استانی که از سهم سیاسی خاصی برخوردار باشند، در این جایگاه‌ها منصوب خواهند شد.

 

حاجی دلیگانی معتقد است: هنگامی که به افراد را بر حسب حزب و جریان سیاسی خاص مسئولیت دهند، شاهد اتخاذ تصمیم‌های نادرست و نابه هنگام از سوی مدیران استانی و منطقه‌ای هستیم. این مسئله موجب شده تا مردم عمده از مسائل محلی و منطقه‌ای را از نمایندگان مجلس پیگیری کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخاب‌ها نباید سیاسی و جریانی باشد. در کشور ما هم به میزان مورد نیاز افراد متعهد و متخصص وجود دارد اما از آنها استفاده نمی شود.

 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تصویب قانون جدید برای اصلاح انتصابات نیاز نیست، دولت باید افراد شایسته، متخصص و خبره را بدون توجه به نگاه سیاسی آنها، به عنوان حکمرانان استانی، منطقه‌ای و محلی انتخاب کند./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار