کد خبر: ۵۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:
نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم همه اقدامات شکل گرفته، هنوز چهره محرومیت و مظلومیت هنوز در زیلایی رخت بر نبسته است.

آرانیوز-یاسوج-مهدی روشنفکر پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اولین تعطیلات سفری به منطقه کمتر برخوردار زیلایی داشتیم که در این راستا مشکلات مردم طرح و هدفگذاری هایی انجام گرفت.

روشنفکر با بیان اینکه علی‌رغم همه خدمات شکل گرفته پس از پیروزی جمهوری اسلام ایران به دلیل عمق محرومیت‌ها هنوز چهره محرومیت و مظلومیت از زیلایی رخت نبسته است، اظهار کرد: توسعه آموزشی و توانمندسازی با هدف رشد اشتغالی بر اساس ظرفیت‌های منطقه یکی از عواملی است که می‌تواند شکوفایی و توسعه مناطق روستایی را رقم بزند.

روشنفکر با اشاره به اینکه در این سفر مدرسه ۶ کلاسه دخترانه ماشمی زیلایی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی کلنگ‌زنی شد، گفت: جوانان توانمند و تحصیل کرده نمادی از ظرفیت بالای نیروی انسانی منطقه هستند که با تکیه بر این ظرفیت‌ها دیگر نباید از این منطقه به عنوان نماد محرومیت نام برد. با تکیه بر سرمایه انسانی منطقه می‌توان خروجی‌های بسیار مناسبی را محقق کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اشتغال زایی زودبازده و خروجی محور می‌تواند تحقق توسعه در بخش‌های مختلف زیلایی را داشت.

وی خروجی چنین ظرفیت‌هایی به شکل هدفمند را کاهش مهاجرت به مناطق دیگر و تکیه بر ظرفیت‌های منطقه هدف دانست و خواستار تزریق تسهیلات از طریق بانک‌ها و حمایت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار