کد خبر: ۵۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان:
مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان بابیان اینکه فروش خودروی بدون پلاک ممنوع است و با محتکران خودرو در استان برخورد جدی می‌شود، گفت: تاکنون موردی از احتکار مشاهده نشده است.

آرانیوز-سمنان-رضا محمدی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه نظارت و کنترل قیمت‌ها مهم‌ترین رویکرد این نهاد در سال جاری است، اظهار داشت: در راستای کاهش و کنترل قیمت خودرو در استان سمنان تمهیدات لازم برای مقابله با محتکران خودرو اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه فروش خودرو بدون پلاک ممنوع است، افزود: طرح نظارت جدی با گران‌فروشان و محتکران خودرو در استان اجرایی می‌شود و خوشبختانه تاکنون موردی از احتکار خودرو در استان سمنان مشاهده نشده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان با اشاره به اینکه همکاری خوبی در این زمینه با دستگاه‌های نظارتی در استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار فروش خودروهای بدون پلاک و نگهداری این خودروها ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

محمدی بابیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف شخص محتکر محکوم‌به فروش خودرو به قیمت مصوب دولتی و پرداخت جریمه ۱۰ درصدی از قیمت خودرو می‌شود، تصریح کرد: بازرسان این سازمان همواره در حال رصد و پایش پارکینگ‌ها و مراکز خریدوفروش خودرو هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار