کد خبر: ۵۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
در سفری ۶ روزه؛
مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در استان خراسان شمالی اعلام کرد: سفر شش روزه خدام آستان قدس رضوی به خراسان شمالی از صبح فردا آغاز می شود.

آرانیوز-بجنورد-اصغر لنگری با اعلام برنامه‌های طرح زیر سایه خورشید در خراسان شمالی، اظهار کرد: ۵ تن از خدام رضوی از صبح فردا تا جمعه، همزمان با میلاد امام رضا (ع) در استان خراسان شمالی حضور می‌یابند که برنامه‌های طراحی شده با مجوز و ناظر دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن‌های دهه کرامت در استان خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: برای طرح و تدوین برنامه‌های سیزدهمین دوره اجرای زیر سایه خورشید به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها سعی شده تا از تجمع و همایش‌ها پرهیز شود و تا جایی که امکان داشت از تعداد برنامه‌ها کاسته و به کیفیت آن پرداخته شده است.

وی با تشریح برنامه‌های طرح زیر سایه خورشید، افزود: صبح روز یکشنبه، با استقبال از خدام رضوی در شهرستان فاروج برنامه‌ها آغاز می‌شود که دیدار با امام جمعه فاروج و منتخبین قرآنی و حافظان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و تقدیر از جهادگران سلامت را از مهم‌ترین برنامه‌های حضور خدام می‌توان نام برد.

لنگری اضافه کرد: خدام رضوی، تا عصر دوشنبه در برنامه‌هایی همچون «لحظه های بی قراری»، تقدیر از گروه جهادی و نشست با جهادگران و نیز حضور در جمع کارآفرین جوان حضور می‌یابند.

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس بجنورد، به برنامه‌های روز سوم حضور خدام رضوی اشاره کرد و گفت: صبح روز سوم، سه شنبه شهرستان مانه و سملقان و عصر همین روز نیز شهرستان راز و جرگلان میزبان خادمین است.

وی با عنوان اینکه چهار شنبه شهرستان شیروان میزبان خدام رضوی است، افزود: بازدید از کارگاه تولید ماسک و تقدیر از جهادگران مقابله با شیوع ویروس کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت و حضور در کارگاه‌های تولید مواد شوینده از اهم برنامه‌های زیر سایه خورشید در این روز است.

لنگری در ادامه گرمه و جاجرم را میزبان پنجمین روز حضور خدام رضوی اعلام کرد و گفت: برنامه‌های طراحی شده در صبح و عصر ۵ شنبه، جاجرم و شهر سنخواست میزبان خدام رضوی هستند و شامگاه همان روز نیز جشم میلاد امام رضا (علیه السلام) در گرمه برگزار می‌شود.

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن‌های دهه کرامت در استان خراسان شمالی حسن ختام برنامه‌های حضور خدام رضوی را در شهرستان اسفراین با میزبانی کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) و برگزاری برنامه جشن‌های مردمی و تقدیر از فعالان و خادمیاران رضوی همزمان با روز ولادت ثامن الحجج (علیه السلام) اعلام کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار