کد خبر: ۵۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
در دیداری مشترک اعلام شد؛
در دیدار مشترک دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز با معاون فرهنگی شهردار کرج بر عزم جدی مدیریت شهری کرج در مبارزه با اعتیاد تاکید شد.

آرانیوز-کرج-رحمان علیجانی در دیدار با معاون فرهنگی شهردار کرج معضل اعتیاد مواد مخدر را بحثی جهانی دانست که تمامی کشورهای دنیا با آن مواجه هستند.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم مواد مخدر در اقتصاد، فرهنگ و امنیت کشور، گفت: نقش مدیریت شهری نیز در حوزه کنترل و پیشگیری از اعتیاد حائز اهمیت است.

علیرضا رحیمی، معاون فرهنگی شهردار کرج نیز در ادامه این دیدار ضمن تشریح اقدامات انجام شده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی، گفت: انتشار پیام‌های آموزشی به صورت بنر و تلویزیون شهری، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع رهایی از اعتیاد در فضای مجازی، برگزاری جلسات تخصصی با مؤسسات فعال در حوزه درمان و مشارکت و حضور در افتتاح خانه سمن‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد از جمله اقدامات انجام شده است.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در حوزه‌های اجتماعی با هدف پیشگیری از اعتیاد از جمله آموزش شهروندی، فرهنگ سازی خصوصاً در محله‌های آلوده و پر خطر شهری را اعلام می‌دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت آموزش شهروندی در پیشگیری از اعتیاد از برپایی نمایشگاه‌های آموزشی با موضوعات پیشگیری و شناخت عوارض مواد مخدر صنعتی خبر داد که به زودی اجرا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار