کد خبر: ۵۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پارس‌آباد خبر داد؛
مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پارس‌آباد از غرق شدن یک نوجوان ۱۲ ساله در کانال آب نزدیک روستای نجف کندی خبر داد.

آرانیوز-پارس آباد-واحد رحیمی مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پارس‌آباد عنوان کرد: طی روز گذشته یک نوجوان (پسر) ۱۲ ساله در کانال آب نزدیک روستای نجف کندی شهرستان پارس آباد غرق شد.

وی افزود: افراد غرق شده در این کانال آب سه نفر بودند که دو نفر در لحظات اولیه توسط افراد حاضر در محل نجات یافتند و یک نفر متأسفانه جان خود را از دست داد.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: متأسفانه تلاش‌های غواصان واحد آتش‌نشانی شهرداری که با همراهی و پشتیبانی هلال احمر شهرستان پارس آباد انجام شد ناموفق بوده و جسد این نوجوان پس از جستجوی فراوان همکاران یافت نشد.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر پایش اطراف این کانال آب همچنان ادامه دارد و مجدداً عملیات جستجو از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر چندین نفر از اهالی این شهرستان در کانال‌های منشعب از رود ارس قربانی اینگونه حوادث شده‌اند و عدم مواجهه با چنین حوادثی در آینده مستلزم توجه و احتیاط بیش از پیش همشهریان است.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان پارس‌آباد تاکید کرد: همشهریان از شنا کردن در کانال‌های آب به ویژه در قسمت‌هایی که تابلوهای شنا ممنوع نصب شده است خودداری کرده و از نزدیک شدن به حریم کانال پرهیز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار