کد خبر: ۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از طرح‌های آبزی‌پروری در سطح استان گفت: نقشه سواحل استان بوشهر تدوین شود.

آرانیوز- بوشهر-عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه امور عشایری، روستایی، شهری، آمایش سرزمینی و محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمینه‌های مختلف است که از جمله آنها می‌توان به ظرفیت سواحل اشاره کرد.

وی حفاظت و حراست از سواحل استان را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: سواحل استان بوشهر ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه اشتغال و درآمدزایی هستند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

استاندار بوشهر پرورش ماهی در قفس و همچنین پرورش میگو را از جمله این ظرفیت‌ها دانست و بیان کرد: توسعه آبزی‌پروری در سواحل استان بوشهر با صورت جدی مورد حمایت خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران در استان بوشهر باید مورد استفاده برای اجرای طرح‌ها قرار گرد، گفت: در صورتی که طرح‌های مد نظر در این اراضی اجرا نشود، زمین باید به دولت برگشت داده شود.

گراوند خاطرنشان کرد: در استان بوشهر با کمبودهایی در زمینه منابع آبی روبرو هستیم و نیاز است که گونه‌های سازگار با آب و هوای مناطق استان در سطح شهرها و روستاهای استان استفاده شود.

در این نشست ۱۹ طرح در زمینه‌های گردشگری، خدماتی، پرورش آبزیان، پرورش اسب، تولید مصالح ساختمانی، ساماندهی نوار ساحلی و دیگر طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی مطرح و ۱۲ طرح آن مصوب شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار