کد خبر: ۵۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مربی تیم فوتبال شاهین:
مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: هنوز مشکل بازگشت سرمربی کُروات ما به ایران حل نشده است ولی مرتب با او در ارتباط هستم.

آرانیوز- بوشهر-مهرداد کریمیان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: قبل از تعطیلی لیگ شرایط خیلی خوبی داشتیم و این وقفه و دور بودن از تمرین به تیم شاهین لطمه زد. خوشبختانه با برگزاری اردوی آماده سازی شرایط تیم مجددا ایده آل شده است و کاملاً آماده شرکت در مسابقات هستیم.

وی در خصوص عدم بازگشت «میشو کریستوویچ» سرمربی کُروات شاهین تصریح کرد: مشکل میشو هنوز حل نشده ولی امیدواریم تا قبل از شروع لیگ به ایران بیاید. تا جایی که می دانم باشگاه با این مربی مرتب در ارتباط است. قرار است میشو به ایران برگردد ولی تاریخش را نمی دانم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یادآور شد: من مرتب با میشو در ارتباط هستم. حتی برنامه تمرین امروز را هم از او گرفته ام. میشو می گوید برای بازگشت با باشگاه در تماس است.

کریمیان همچنین در خصوص عدم بازگشت دو بازیکن گرجستانی شاهین به ایران، گفت: باشگاه برای این دو بازیکن بلیت گرفت تا پنجشنبه گذشته به ایران بیایند. آنها حتی در سالن ترانزیت فرودگاه حاضر شدند ولی متاسفانه به خاطر ممانعت پلیس گرجستان نتوانستند به ایران سفر کنند. از طریق سفارت این کشور پیگیر بازگشت بازیکنانمان هستیم.

مربی تیم فوتبال شاهین در خصوص مصدومیت بازیکنان این تیم در دوران آماده سازی تاکید کرد: مصدومیت های جزئی در این مدت داشتیم. البته صارمی کاپیتان تیم از زمان شروع تمرین از ناحیه دوقلوی پا مصدوم شد ولی پزشکان تیم به دنبال بازگرداندن این بازیکن هستند.

کریمیان همچنین با اشاره به وضعیت این روزهای شهر بوشهر، گفت: از روز گذشته وضعیت کرونا در بوشهر قرمز اعلام شد. تمرین کردن در این شرایط سخت است. نمی توان بازیکنان را در اردو نگه داشت و آنها هم با خانواده و دوستان خود در ارتباط هستند. الان دغدغه ما همین است. هوا آنچنان گرم نیست و مهمترین فکر و ذکر ما ویروس کرونا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار