کد خبر: ۵۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
پایان کار رادولوویچ در اصفهان؛
جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن فردا برگزار و درباره سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه تصمیم‌گیری خواهد شد.

آرانیوز- اصفهان-اظهارات هفته گذشته «میودراگ رادولوویچ» سرمربی مونته نگرویی را باید پایان کار او در تیم فوتبال ذوب آهن تلقی کرد. این مربی عنوان کرده بود که به خاطر شیوع کرونا به ایران بازنمی گردد و تضمینی نیست که بعد از حضور در ایران کرونا نگیرد.

رادولوویچ دی ماه ۱۳۹۸ به جای علیرضا منصوریان هدایت تیم ذوب آهن را بر عهده گرفت ولی فعالیتش در این تیم به دو ماه هم نکشید چرا که به خاطر کرونا لیگ برتر تعطیل و این مربی عازم مونته نگرو شد.

باوجود اینکه رادولوویچ برای بازگشت تعهد کتبی داده بود اما او تعهد خود را نادیده گرفت و باوجود تهیه بلیت پرواز به سمت ایران، شفاف اعلام کرد قصد بازگشت ندارد.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن هم هفته گذشته گفته بود که رادولوویچ دنبال بهانه جویی است. حتی مجتبی فریدونی عضو هیات مدیره ذوب آهن هم رادولوویچ را یک مربی «بزدل» و «دروغگو» خطاب کرد که باوجود گرفتن بخشی از مبلغ قراردادش، حاضر به بازگشت نیست.

با تمام این تفاسیر، لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه این هفته از سر گرفته می شود و فرصت زیادی برای تیم ذوب آهن باقی نمانده است. مسئولان این باشگاه قصد داشتند امروز جلسه هیات مدیره را برای تعیین تکلیف کادر فنی و انتخاب سرمربی برگزار کنند ولی ظاهراً این جلسه به فردا موکول شده است.

قرار است در این نشست برای انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری شود. این احتمال هم وجود دارد که دستیاران ایرانی رادولوویچ از جمله صلصالی و استکی به صورت مشترک کار را تا پایان فصل پیش ببرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار