کد خبر: ۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری استان اردبیل خبر داد.

آرانیوز-اردبیل-نادر فلاحی صبح شنبه در نشست با برخی سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در اردبیل بیان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مسیرهای گردشگری استان اردبیل اختصاص یافته است که در این حوزه هزینه خواهد شد.

وی بهسازی و توسعه مسیرهای گردشگری در استان را زمینه‌ساز تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه دانست و تصریح کرد: راهکار رونق صنعت گردشگری توسعه سرمایه‌گذاری بوده که توسعه مسیرهای گردشگری گامی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب گردشگران به این منطقه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تعیین مسیرهای گردشگری هدف برای بهسازی و توسعه در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها برای دریافت تأیید نهایی به استانداری اعلام و پس از تصمیم‌گیری نهایی اجرایی خواهد شد.

فلاحی اولویت اجرای این پروژه‌ها را مناطق کمتر توسعه یافته در استان برشمرد و بیان کرد: این مهم در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این مناطق هدف گذاری شده است تا گامی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته فراهم آید.

وی از احداث سرویس بهداشتی در ۱۰ شهرستان استان اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سرویس‌ها در مناطق گردشگری شهرستان‌های استان احداث می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار