کد خبر: ۵۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
رسانه های منتسب به جریان اطلاح طلب با علم بر این که دولت و مجلس اصلاح طلبشان نتوانسته مطالبات عمومی و بحق مردم را تامین نمایند به سمت تاکتیک "فرافکنی " و "مقصر فرضی " روی آورده اند .

به گزارش آرانیوز، رسانه های منتسب به جریان اطلاح طلب با علم بر این که دولت و مجلس اصلاح طلبشان نتوانسته مطالبات عمومی و بحق مردم را تامین نمایند به سمت تاکتیک "فرافکنی " و "مقصر فرضی " روی آورده اند .تاکتیکی که اساس و سنگ بنای آن بر محوریت تخریب بنا نهاده شده است.

*بر اساس این استراتژی اصلاح طلبان با روشن کردن "بولدوزر تخریب" خود بر روی دکتر قالیباف بدنبال به حاشیه راندن ضعف خود در مجلس دهم و دولت میباشند تا از این طریق و با باز کردن پنجره های جدید اذهان و افکار عمومی کشور را پریشان و منقلب کنند*.
*برای تحقق و اجرای این راهبرد ، سعی آنها بر این است که انتقادات سیاسی خود را از تهران به سایر شهرستانها حرکت و گسیل دهند و از فرماندهان و لیدرهای خود بخواهند که در استانها هم استارت بولدوزر تخریب را روشن کرده و مستقیم به سمت ریاست مجلس یازدهم نشانه گیری کنند*.
*بی جهت هم نیست که چند روز پیش شاهد اجرای این استراتژی در شهرستان دشتستان به فرماندهی اقای صابری بودیم*.
*کسی که بدون شک در ۷ سال گذشته مغز متفکر و اتاق فکر این جریان فکری در استان بوشهر بوده است*
*وقتی که یادداشت اقای صابری را با عنوان "با دستمال کثیف نمیتوان شیشه ها را شست" خواندم ، به نهادینه کردن و اجرایی کردن این خط فکری در کلیت کشور بیشتر واقف و واقف شدم*.
*کسانی که به طور هوشمندانه و ساختار مند در حال مسموم کردن فضای سیاسی کشور با محوریت ریاست محترم قوه مقننه سردار دکتر قالیباف هستند ، به نوعی رویکرد فرار به جلو را برای خود انتخاب کرده اند تا از سنجش ریز بین افکار عمومی جامعه فرار کنند . چرا که این افراد هیچ مصداق وسندی در محکومیت دکتر قالیباف نداشته و فقط با یک سری کلیات و اتهامات واهی ثابت نشده خود اقدام به این حرکت کرده اند ، این در حالی است که قوه قضاییه به کرات پاک بودن پرونده اقتصادی آقای قالیباف را به آنها متذکر شده است*.
*مگر چه اتفاقی افتاده است که یک جریان خاص در کشور بدنبال تخریب شخصیت های انقلابی و ولایی و هم رزم شهید قاسم سلیمانی شده است . بجز اینکه این یک سناریوی ساختگی و هوشمند برای تخریب چهره های واقعی انقلاب میباشد که انشالله خداوند آنها را هدایت کند و وعاقبتشون را ختم بخیر* .
*اقای صابری احیانا دخالت و مشارکت یک معاون در امور اقتصادی چه ربطی به مدیر دارد. مگر قائم مقام رهبری انهم امام راحل ، جرمش به امام ربط داشت ؟ در تاریخ هم اگر یه کم بصیرت داشته باشیم در زمان امام علی( ع ) وامام حسن (ع ) وائمه اطهار شاهد این اتفاقات بوده آیم*.
*اقای صابری بر اساس کدام مدرک این انتسابات را به هم رزم حاج قاسم میبندید . در حالی که نه مدرک قطعی و نه محکومیتی وجود دارد و جالب تر اینکه قوه قضاییه هم مبری بودن ایشان را به کرات تایید کرده است . *این تذهبون برادر عزیز حداقل قف عندالشبهه* .

*اقای صابری به نظر من این اتهامات جنابعالی خصوصا به سردار قالیباف ناشی از کینه شخصی جناح شما به ایشان است که خسران و ضرر آن برای نظام بیشتر از دشمنان و مخالفان بیرونی نظام میباشد که از شما تقاضا میشود توبه کرده و عذر خواهی نمایید و از بوقهای بیگانه و امپریالیسم خبری انها فاصله بگیرید و به ریل واقعی انقلاب و نظام که همان تعالی و عزت ایران اسلامی است با اقتدار برگردید*.

*ارادتمند شما*
*دکتر ایرج مزارعی*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار