کد خبر: ۵۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
با صدور حکمی از سوی رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد.

آرانیوز- اهواز-به دنبال درخواست‌های سید شهاب‌الدین طباطبایی رئیس حوزه هنری استان خوزستان برای تغییر محل خدمت خود، در نهایت با حضور وی در ستاد مرکزی موافقت شد.

بر این اساس سینا دلشادی از سوی مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سینا دلشادی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان خوزستان منصوب شد.

دلشادی، معاونت اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و ریاست حوزه هنری استان مازندران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

 یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است. این مؤسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشوراست که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور، پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آئینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار