کد خبر: ۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
شهردار ارومیه:
شهردار ارومیه گفت: یکی از محورهای افق ۱۴۰۴ شهر یعنی برخورداری مردم از اقتصاد پویا ست که با جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری رقم می خورد.

آرانیوز- ارومیه-محمد حضرت پور در مراسم بهره برداری از هایپراستار مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم با اشاره به تدوین برنامه بلند مدت شورای اسلامی شهر و افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه، افزود: در افق ۱۴۰۴ ارومیه به یک شهر سالم، فرهنگی، سبز، برخوردار از اقتصاد پویا و مجهز به فناوری اطلاعات و حمل و نقل ریلی تبدیل می‌شود که یکی از آیتم‌های آن یعنی برخورداری مردم از اقتصاد پویا با جذب سرمایه گذاری رقم می‌خورد و اینک با گشایش یکی از پروژه‌های سرمایه گذاری چون سیتادیوم این مهم تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به رونق اقتصادی و برخورداری مردم از اقتصاد مناسب، بیان کرد: با افتتاح فاز اول پروژه شاهد اشتغال ۳۰۰ نفر هستیم که با گشایش فاز نهایی آن نیز برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

شهردار ارومیه عنوان کرد: تمام توان مدیریت شهری در جهت توسعه شهری بر این معطوف شده است که سرمایه گذاران بتوانند با کمترین دغدغه پروژه‌هایی سرمایه گذاری چون سیتادیوم را مورد بهره برداری قرار دهند.

وی عنوان کرد: توافق شده که گوشت گوسفندی تمام هایپرهای کشور توسط اسپانسرها و هلدینگ های ایجاد شده توسط مجموعه بزرگ سیتادیوم از شهر ارومیه تأمین شود که با بهره برداری از کشتاره گاه صنعتی ارومیه تا یک ماه آینده یک چرخه کامل برای تأمین گوشت گوسفندی نه تنها تمامی هایپرهای کشور بلکه هایپرهای آسیا و صادرات فراهم می‌شود.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: تأمین گوشت هایپرهای کشور، منجر به رونق اقتصادی در جمعیت ۳۰ درصدی شاغل در بخش کشاورزی و دامپروری آذربایجان غربی و افزایش سرانه درآمدهای شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه شکل گیری چنین هایپراستارهایی منجر به کاهش هزینه‌های شهروندان و ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه شهرداری ارومیه می‌شود افزود: تلاش می‌کنیم تا تمام اقلام تولیدی آذربایجان‌غربی در اولویت فروش در هایپرمارکت پروژه بزرگ سیتادیوم باشند که در این صورت، شغل‌های بیشتری نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها