کد خبر: ۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات دستگاه قضائی در استان نیاز به اطلاع‌رسانی مداوم و مناسب دارد.

آرانیوز- تبریز-موسی خلیل اللهی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بزرگداشت قوه قضائیه با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه‌های قضائی باید به اطلاع مردم رسانده شود، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی دستاوردهای قوه قضائیه و تشریح و تبیین اقدامات حوزه قضائی انجام شده است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه پناهگاهی مهم برای آحاد مردم است، افزود: دادگستری آذربایجان شرقی یکی از دستگاه‌هایی است که در بخش‌های مختلف با اقشار مردم همواره در ارتباط بوده و این امر به منزله اهمیت و نقش قوه قضائیه در جامعه است.

خلیل اللهی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نقش قوه قضائیه در سالم سازی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مختلف جامعه، خود را موظف به حمایت از حقوق قانونی مردم می‌داند و در همین مسیر گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به شعار سال ۹۹ مبنی بر سال جهش تولید، یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضائیه در کنار حمایت از حقوق عامه مردم را حمایت از تولید و تولیدکنندگان و مبارزه با مفاسد اقتصادی برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید دانست.

خلیل اللهی ادامه داد: برای تحقق شعار سال و منویات مقام رهبری، دستگاه قضائی در آذربایجان شرقی در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاران اقدامات مناسبی از ابتدای سال تاکنون به منظور رفع موانع تولید انجام داده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه و ایجاد برخی مشکلات و محدودیت‌ها در ارکان مختلف اقتصادی و اجتماعی، افزود: به منظور رفع مشکلات پیش آمده از این ناحیه اقدامات بسیار خوبی از طریق دستگاه قضائی در استان انجام شده است که قابل توجه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار داشت: طی هفته قوه قضائیه در کنار دیگر برنامه‌ها، از تعدادی قضات و کارمندان نمونه در سطح کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار