کد خبر: ۵۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
معاون استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: استخرها و آبگرم های سرپوشیده از ۱۷ خرداد به بعد با رعایت نکات لازم بهداشتی فعال می شوند.

آرانیوز- اردبیل-بهروز ندائی بیان کرد: تمامی اماکن در مناطق با وضعیت سفید بازگشایی شده و استخرها و آبگرم‌های سرپوشیده از ۱۷ خرداد به بعد با تدوین و رعایت نکات لازم بهداشتی فعال می‌شوند.

وی با اشاره به سیر نزولی شیوع این بیماری در استان افزود: نباید با تصمیم گیری های نادرست و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه بازگشت به وضعیت قبلی را در استان فراهم کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز  با اشاره به وضعیت مناسب استان در کنترل کرونا گفت: از سیزده روز گذشته هیچ فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

بابک نخستین افزود: روزانه حدود ۱۵ بیمار کرونایی در استان بستری می‌شود که بیشترین تعداد این بستری‌ها زنان خانه دار هستند.

وی با اشاره به افزایش تست کرونا در استان اظهار کرد: از بین تست‌های انجام گرفته ۴۰ درصد مثبت و ۶۰ درصد منفی است، در حالی که در انجام تست در اوایل شیوع ۶۰ درصد نتیجه مثبت بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ویزیت مستمر ۳۱۷ زن باردار مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از این مادران دارای تست مثبت بودند که تحت مراقبت قرار گرفته اند.

نخستین بیان کرد: هیچ فوتی در زنان باردار به دلیل کرونا در استان مشاهده نشده است.

در حال حاضر ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار