کد خبر: ۵۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
وزیر نیرو از بهره‌برداری از ۲۵۰ طرح عمده و بزرگ تا پایان امسال در کشور خبر داد و گفت: تا پایان دولت بیش از ۳۳۰هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی مدرن در کشور افتتاح خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، رضا اردکانیان صبح امروز در مراسم افتتاح سد سیاهو در شهرستان سربیشه اظهار داشت: در کمتر از یک‌سال برای سومین بار است که به خراسان جنوبی سفر می‌کنم که این بار مناسبت آن توقف در ایستگاه پنجم پوشش هر هفته _الف_ ب _ایران است.

وی با بیان اینکه الفبا زیربنای هر کار است اضافه کرد: آب و برق هم یک نقش زیربنایی در عرصه‌های مختلف کشور دارد و به‌خصوص امسال که به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شده بیشتر باید مورد توجه باشد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه امسال سال آخر دوره هشت‌ساله دولت تدبیر و امید است ادامه داد: همیشه موتور دولت‌ها در سال آخر گرفتار کندی می‌شود اما دولت تدبیر و امید با توجه به عنوان جهش تولید باید با دور تندتر حرکت کند.

اردکانیان با اعلام اینکه در سال گذشته 227 طرح با سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید گفت: امسال نیز 250 طرح عمده و بزرگ با سرمایه‌گذاری 50 هزار میلیارد تومان قرار است به بهره‌برداری برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار