کد خبر: ۵۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از شناسایی ۷۴۰ ابتلای قطعی به کرونا ویروس طی شبانه‌روز گذشته در خوزستان خبر داد.

آرانیوز-اهواز-علی احسان پور در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۸ لغایت ۹ خرداد) ۷۴۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: همان‌طور که قبلاً هشدار داده شده بود، بی‌توجهی به نکات و پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از مردم و انصاف و حضور در تجمعات، باعث انتشار هرچه بیشتر این بیماری می‌شود و نیاز است تا مردم استان بیش از گذشته و به شکل جدی نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در ادامه گفت: از مجموع افراد شناسایی شده، ۵۲۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۲۱۸ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور خبر داد: با احتساب این ۷۴۰ نفر، کل مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۱۳ هزار و ۵۲۸ نفر افزایش یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۹۲۲ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۲ هزار و ۷۶ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۵۳۰ نفر در استان برسد.

احسان پور در پایان تأکید کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار