کد خبر: ۵۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصادی با رونق احداث مسکن ممکن می‌شود، گفت: احداث مسکن یکی از سیاست‌های جدی دولت است.

آرانیوز-تبریز-کلنگ زنی پروژه احداث ۱۶۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریالی توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی انجام شد.

محمدرضا پورمحمدی در این مراسم با بیان اینکه امروز اهمیت مسکن بیش از گذشته است، افزود: مسکن علاوه بر اهمیت اقتصادی و فرهنگی از اهمیت اجتماعی بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر تبریز احداث می‌کند، گفت: ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای افراد فاقد مسکن از جمله سیاست‌های اصلی دولت بوده که با همکاری و مشارکت مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اهمیت مسکن در زمان شیوع کرونا بیش از پیش اثبات شد، ادامه داد: صنایع مختلف وابستگی زیادی به مسکن دارند و علاوه بر آن یکی از پیامدهای مثبت کرونا، توجه مردم به خانه و استفاده از ظرفیت‌های داخل برای حل مشکلات بود.

سهمیه آذربایجان شرقی از طرح برکت و مسکن‌های ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی است و از این تعداد ۱۸ هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر، ۱۵ هزار مسکن در شهر جدید سهند و ۵ هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار