کد خبر: ۵۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تکمیل و تجهیز سالن ٣ منظوره اردبیل و سایت اهداف پروازی شورابیل با حمایت اداره ورزش و جوانان و مشارکت بخش خصوصی برای توسعه ورزش استان ضروری است.

آرانیوز-اردبیل-علی دادگر با سفر به استان اردبیل با سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان این استان، سعید محمدی دوست رئیس هیأت، علیرضا ابشوند دبیر و دیگر مسئولان ورزش استان دیدار و گفتگو کرد.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که سال ۹۸ سال سربلندی خانواده بزرگ تیراندازی بود که تیم ملی ایران با کسب شش سهمیه برای مسابقات المپیک توکیو توانست برای اولین بار در ورزش تیراندازی تاریخ ساز شود که بی شک این مهم بدون کمک و همیاری تمام اعضای جامعه تیراندازی و هیأت‌های استانی ممکن نبود.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: استان اردبیل از پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان امیدوارم هر چه زودتر زیرساخت‌های مناسبی فراهم و با کمک بخش خصوصی خانه تیراندازی و سالن ۳ منظور این استان تکمیل و تجهیز شود.

دادگر در بازدید از سایت اهداف پروازی شورابیل تصریح کرد: این سایت با قرار گرفتن در منطقه گردشگری می‌تواند با حمایت شهرداری استان به محل تفریحی و قهرمان پروری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه تیراندازی در هیأت‌های استانی نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود بیان داشت: حضور هیأت‌های استانی در مسابقات، المپیاد و لیگ‌ها کشوری می‌تواند فرصت بیشتر شناخته شدن را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: امروز با توسعه ورزش تیراندازی در سایر استان‌ها فرصت بیشتری را برای حضور ورزشکاران کشور در تیم‌های ملی فراهم شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار