کد خبر: ۵۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
لیست پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس یازدهم اعلام شد که محمدمهدی زاهدی و علیرضا منادی به عنوان نواب پیشنهاد شدند. اقبال شاکری، وحید جلال زاده، سیدعلی موسوی، مجید انصاری، محمد سرگزی و محمد وحیدی به عنوان دبیر هیئت رئیسه. الهام آزاد، علی رضایی و احسان اردکانی به عنوان ناظران هیئت رئیسه پیشنهاد شدند.


به گزارش آرانیوز(اختصاصی)، لیست پیشنهادی هیئت رئیسه مجلس یازدهم اعلام شد که محمدمهدی زاهدی و علیرضا منادی به عنوان نواب پیشنهاد شدند. اقبال شاکری، وحید جلال زاده، سیدعلی موسوی، مجید انصاری، محمد سرگزی و محمد وحیدی به عنوان دبیر هیئت رئیسه. الهام آزاد، علی رضایی و احسان اردکانی به عنوان ناظران هیئت رئیسه پیشنهاد شدند.
در این بین سیدعلی موسوی به عنوان دبیر پیشنهادی هیئت رئیسه دیده می شود که دارای سوابق اجرایی چون هادی سیاسی استانی و ملی، سرپرست مدیرکل، مشاور عالی در سطح معاونت وزارتخانه و... دیده می شود. سوابق علمی موسوی نیز درخشان است موسوی نگارنده کتبی چون اقتصاد اسلامی، سیاست اسلامی، اثبات ولایت فقیه، اقتصاد مقاومتی در انقلاب اسلامی است. دانشیاری دانشگاه های ملی و استاد حوزه در سطح عالی نیز در پرونده موسوی به چشم می خورد. او در عرصه پیکار نیز شخصیت قابلی است او در خانواده ای انقلابی پرورش یافته و دارای دو برادر شهید و جانباز و پدری جانباز است موسوی خود نیز رزمنده و جانباز است. با توجه به سوابق موسوی می توان با اطمینان گفت پیشنهاد او به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم انتخابی درست خواهد بود چرا که موسوی هم به لحاظ علمی و هم به جهت سوابق اجرایی که در کارنامه دارد می تواند در جایگاه دبیری هیئت رئیسه مجلس به شایستگی ایفای نقش کند و مهره ای کلیدی در مجلس به شمار آید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار