کد خبر: ۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
مدیرکل تعزیرات کرمانشاه خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۸۰۰ پرونده تخلف طی ۲ ماه گذشته در این استان تشکیل شده است.
آرانیوز- کرمانشاه-قهرمان شاهی اظهار داشت: در ۲ ماه گذشته ۱۸۹۹ پرونده تخلف در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان تشکیل شده که ارزش جرایم آنها به ۱۲۵ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال رسیده است.
 
وی افزود: تنها در فروردین ماه ۲۶۸ پرونده تخلف کالا و خدمات به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه، ۸۰ پرونده قاچاق کالا و ارز با ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه و ۶۵ پرونده تخلف بهداشت و درمان به ارزش ۱۳۷ میلیون ریال جریمه تشکیل شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اردیبهشت شاهد افزایش ۳ تا ۴ برابری تشکیل پرونده‌های تخلف در بخش‌های مختلف بودیم.
 
شاهی گفت: در بخش کالا و خدمات یک هزار و ۸۳ پرونده تخلف به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۲۳۹ پرونده با ۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و در بخش بهداشت و درمان ۱۶۴ پرونده تخلف بهداشتی با ۲۲۰ میلیون ریال جریمه تشکیل شده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع جرایم پرونده‌های تخلف در فروردین ماه ۲۵ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال و در اردیبهشت ماه ۹۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده است.
وی افزود: بیشترین تخلفات مشاهده شده در بخش کالا و خدمات شامل عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی بوده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر به طور جدی بازرسی از نانوایی‌ها به منظور رسیدگی به کیفیت پخت نان و رعایت موازین بهداشتی در دستور کار قرار دارد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار