کد خبر: ۵۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
رئیس پلیس راه استان قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به موج دوم بازگشت مسافران در تعطیلات عید سعید فطر ترافیک جاده‌های استان ازامروز سنگین می‌شود.

آرانیوز-قزوین-سرهنگ قدرت الله حسنی اظهار داشت: با توجه به زمان آغاز بازگشت مسافران پیش بینی می‌شود از ظهر و بعدازظهر امروز دوشنبه شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در راه‌های مواصلاتی استان قزوین باشیم.

وی اضافه کرد: از همه مسافران و رانندگان انتظار داریم ضمن مدیریت سفرهای خود در بازگشت به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا در ساعات پایانی امروز با ترافیک در جاده‌ها مواجه نشوند.

سرهنگ حسنی با تشکر از همراهی رانندگان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته و تعطیلات اخیر هیچ سانحه ناگواری در جاده‌های استان گزارش نشده و امیدواریم در دوره بازگشت مسافران نیز شاهد هیچ حادثه رانندگی در راه‌های مواصلاتی استان نباشیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: بیشتر سوانح رانندگی ناشی از رعایت نکردن فاصله از خودروی جلویی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی است لذا اکیداً به رانندگان توصیه می‌شود قبل از سفر استراحت کافی داشته باشند و پس از هر دو ساعت رانندگی با توقف در مکان‌های تعیین شده برای پارک خودرو ۱۰ دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

سرهنگ حسنی همچنین گفت: بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو، صحبت نکردن با تلفن همراه در حین رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه از نکاتی است که به ایمنی در سفرها و پیشگیری از سوانح کمک می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار