کد خبر: ۵۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: توریسم‌درمانی و پذیرش بیماران از کشورهای همجوار باید در شهرستان پارس‌آباد مورد توجه قرار گرفته و توسعه یابد.

آرانیوز- اردبیل-شهرام حبیب‌زادهدر نشست هماهنگی و بررسی وضعیت و نیازمندی‌های حوزه سلامت شهرستان پارس آباد، ایجاد عدالت بین آحاد جامعه، بررسی وضعیت حاکم بر زیر مجموعه‌ها و رفع موانع و مشکلات آنان را از وظایف مهم مسئولین بیان کرده و گفت: تدبیر و تدبر در پیدا کردن راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات و رسیدگی مطلوب به خواسته‌های منطقی مردم باید مورد توجه قرار گیرد که بدین منظور در این سفر با حضور در شهرستان پارس آباد مسائل حوزه سلامت توسط هیأت رئیسه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بر توسعه ظرفیت‌های شهرستان پارس‌آباد در حوزه سلامت و توسعه توریسم درمانی و پذیرش بیماران از کشورهای همجوار تاکید کرده و افزود: با برنامه‌ریزی‌های دراز مدت جهت تأمین و ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و بررسی امکان‌سنجی برای راه‌اندازی دانشکده سلامت در این شهرستان در دست اقدام قرار می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این‌که مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان جهت دریافت دستگاه سی‌تی‌اسکن پارس‌آباد اختصاص یافته، اظهار کرد: به امید خدا این دستگاه طی دو ماه آینده نصب و در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

حبیب‌زاده با اشاره به تصویب خرید دستگاه ام ار آی برای بیمارستان پارس آباد، اظهار کرد: با توجه به نوبت بندی برای تحویل این دستگاه به بیمارستان‌ها، دستگاه ام ار آی تا شش ماه آینده در بیمارستان شهدای پارس آباد نصب و در اختیار مردم شریف این منطقه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به عدم گزارشات فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته در خصوص ویروس کرونا، بیان کرد: تعداد بستری در سطح استان در حدود ۱۲۰ نفر است که نسبت به ماه‌های قبل به وضعیت پایداری رسیده‌ایم و به امید خدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آینده‌ای نزدیک تمام شهرستان‌های استان را در وضعیت سفید خواهیم دید.

در این سفر از بیمارستان‌های شهدا و امام خمینی و مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بازدید به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار