کد خبر: ۵۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی:
منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد برای ملت ایران روز فتح ارزش‌های ملی است و روزی است که پاسداری از وطن به عنوان مهم‌ترین ارزش مشترک همه ایرانیان گرامی داشته می‌شود.

آرانیوز- جهرم-محمدرضا رضایی کوچی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر به نماد وحدت و همبستگی ملی مردمان سرزمینمان مبدل گشته است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر رویدادی است که نه تنها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بلکه در کل تاریخ ایران کمتر نظیر داشته و مانند نگینی در تاریخ مقاومت ایران می‌درخشد.

منتخب مردم جهرم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این حماسه تلاش و فداکاری همه ایرانیان در دفاع از خاک وطن با مدد الهی به ثمر نشست، بیان کرد: بدین واسطه دست طمع نیروی اِشغالگر از سرزمینمان کوتاه شد و از آن پس، تاریخِ پُر از شجاعت مقاومت ملت ایران، هر گونه وسوسه تجاوز به ایران را ناکام گذاشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سوم خرداد برای ملت بزرگ ایران روز فتح ارزش‌های ملی است و روزی است که پاسداری از وطن به عنوان مهم‌ترین ارزش مشترک همه ایرانیان گرامی داشته می‌شود.

رضایی کوچی در پایان گفت: یاد و خاطره همه رشادت‌ها و دلیرمردی هایی که به این حماسه غرورآفرین منجر شد و یاد شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران که با همت والای خود بزرگمردان تاریخ ایران شدند را گرامی می‌داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار