کد خبر: ۵۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی بیرجند خبر داد
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از کمک ۱۲۵ میلیون تومانی فعالان اقتصادی به نیازمندان خراسان‌جنوبی خبر داد.

آرانیوز- بیرجند-سید محمدرضا علیزاده اظهار کرد: با همت و تلاش فعالان اقتصادی بخش خصوصی تأمین ۵۰ هزار جفت دستکش لاتکس، نیتریل و وینیل و ۲۰ عدد تب سنج جهت توزیع به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌های خراسان‌جنوبی صورت گرفته است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به تأمین بسته‌های معیشتی به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومانی توسط فعالان اقتصادی استان برای توزیع بین نیازمندان خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی چون روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، شکر و حبوبات است.

علیزاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است، گفت: جامعه نیکوکاری ابرار به عنوان یکی از مجموعه‌های وابسته به اتاق ایران، در راستای مأموریت و وظایف خود بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه مبارزه با کرونا هزینه کرده است.

وی اظهار کرد: این هزینه‌ها شامل خرید پارچه، خرید و توزیع تعداد ۲۰۰۰ عدد ماسک N۹۵، خرید ۱۰ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰ عدد تخت ICU با تجهیزات جانبی ۵۰ عدد تخت و لوازم شده که به مراکز درمانی نیز ارسال شده است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند بیان‌کرد: اتاق بازرگانی بیرجند پیش از این نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین محموله به ارزش یک میلیارد تومان شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، گان، شیلد و تب سنج را در اختیار مراکز درمانی، بیمارستان‌های استان، بسیج اصناف و واحدهای تولیدی قرار داده است.

علیزاده با اشاره به حضور فعالانه اتاق بازرگانی ایران و فعالان بخش خصوصی استان در طراحی مقابله با ویروس کرونا در شرایط کنونی گفت: امید است با استفاده از ظرفیت‌های چابک و چالاک بخش خصوصی و با یک انسجام درونی ویروس کرونا را در جامعه شکست دهیم.

وی بیان‌کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اتاق ایران بنا به رسالت و مسئولیت اجتماعی خویش لازم دانست تمام توان خود را برای همکاری با کادر درمانی و مدافعان بخش سلامت جامعه و همچنین کمک به هم‌وطنان عزیز در شرایط شیوع این برنامه به کار گیرد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند یادآور شد: اتاق بازرگانی بیرجند و فعالان اقتصادی در موضوع کنترل این بیماری و دستگیری نیازمندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار