کد خبر: ۵۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
استاندار اردبیل عنوان کرد
استاندار اردبیل گفت: شورای روابط عمومی‌های استان تشکلی منسجم و موثر است و روابط عمومی‌ها برای ایجاد امید در جامعه و اطلاع‌رسانی خدمات دولت تلاش کنند.

آرانیوز- اردبیل-اکبر بهنام‌جو صبح شنبه در دیدار با هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان بیان کرد: امسال علی‌رغم مسائل و مشکلات موجود کشور به خاطر تشدید تحریم‌ها و شیوع کرونا ویروس، پروژه‌های خوبی در سراسر استان در حال انجام است که تبیین آنها می‌تواند امیدآفرین برای مردم بویژه جوانان باشد.

وی شورای روابط عمومی‌های استان را تشکلی منسجم و مؤثر عنوان و تصریح کرد: این تشکل در راستای یک هدف مشخص فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهد و ضرورت دارد این مسیر با تأمین امنیت فعالین این عرصه و حفظ جایگاه آنان ادامه یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال با شیوع کرونا ویروس نقش روابط عمومی در آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی دوچندان شده است افزود: پیشگیری از شیوع این ویروس باید در اولویت برنامه‌های روابط عمومی‌ها قرار گیرد و اولویت‌ها در راستای فرهنگ‌سازی فاصله اجتماعی برنامه‌ریزی شود.

بهنام‌جو از فعالیت ۴۴ هزار نفر کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان به جز نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و اضافه کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقابله با شیوع کرونا ویروس خیلی اهمیت دارد و باید با مشارکت روابط عمومی‌ها به صورت هنرمندانه انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با داشتن پتانسیل‌های خوب در دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه روابط عمومی‌ها نباید مشکلی در بعد آموزش مقابله با کرونا داشته باشیم و همین‌که ادارات خود فاصله اجتماعی را رعایت کنند می‌تواند بهترین آموزش برای کارکنان، خانواده‌های آنان و مردم باشد.

استاندار اردبیل از روابط عمومی‌ها به عنوان رابط بین پرسنل با رئیس سازمان و جامعه نام برد و اظهار کرد: امسال سال پایانی دولت یازدهم است به همین خاطر باید تمام فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام برای ایجاد انگیزه و امید در جامعه تبیین شود.

بهنام‌جو با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید بیشترین تأثیرگذاری را در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند، تصریح کرد: یکی از اموری که روابط عمومی‌ها با ورود در آن می‌توانند تأثیرگذار باشند کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی را در دستگاه‌های اجرایی استان توسط روابط عمومی‌ها خواستار شد و گفت: در حال حاضر که میزان طلاق در جامعه بالاست ارائه راهکارهای مفید و مؤثر برای استحکام خانواده‌ها و رفع مشکلات موجود می‌تواند در کاهش این آسیب اجتماعی مفید واقع شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار